Gå til hoved indhold
Der er sommerferie lukket indtil 4. august 2025.

REGISTRERING
Registrering i Affaldsregistret sker på Energistyrelsen - Affaldsregister (ens.dk)
Vær opmærksom på at svare ja til at forlade siden for at gå til betalingssiden.
Systemet spørger, om du vil godkende en betaling på 1 kr. – Det skal du svare ja til. Det er for at tilknytte kortet. Den ene krone bliver ikke trukket.
Så kommer beløb frem, hvor du skal trykke på ”Betal nu”.

INDSAMLERBEVIS
Hvis du skal bestille eller forny et Indsamlerbevis, så log ind på ”Min side” og tryk øverst på siden, hvor der står ”Bestil Indsamlerbevis”
Hvis mailen fra Multitest ikke kommer med dit personlige link og du har tjekket ”Uønsket post”, så skriv en mail til affaldsdatasystem@mst.dk med oplysningerne: CVR nr., navnet på vedkommende, der har bestilt prøven, samt hvilken mailadresse I har bestilt det til.

FAKTURA
Der er sendt fakturaer ud i forbindelse med manglende kortbetaling i Affaldsregistret.
Det har ikke været muligt for Affaldsregistret at trække beløbet fra jeres betalingskort, uanset om det er lagt på og gyldigt.
Sidste år udsendte vi faktura for 2021 =840 kr., 2022=1.150 og 2023= 1.540.
Nu sender vi faktura ud vedr. 2024= 1.539 og 2025 1.480.
Hvis du stadig har spørgsmål til en faktura, send venligst en mail med spørgsmålet, fakturanummer, CVR nr. og evt. bankkvittering.

Hvis du har spørgsmål til Affaldsregistret i øvrigt, er du velkommen til at kontakte os på affaldsregister@ens.dk eller tlf. 33 92 76 10 mandag og torsdag 09:00-11:00 efter 4. august 2025. Vi gør opmærksom på, at der kan gå op til en måned efter sommerferien før du kan forvente et svar.
image-text

Affaldsregistret

Affaldsregistret er en oversigt over virksomheder, der behandler og indsamler genanvendeligt erhvervsaffald samt transportører, forhandlere og mæglere af affald. Her kan du finde en affaldsvirksomhed, der kan håndtere affald fra din virksomhed. Som affaldsvirksomhed registrerer du din virksomhed her.